måndag, april 13

Måndag och ny vecka!

*tidsinställt inlägg*
God morgon bloggisar! Är ni pigga och glada; taggade för en ny vecka? Jag ska börja min vecka med att plocka skräp på soptippen. Det låter glamouröst eller hur? Kanske inte så mycket... Nääe, tänkte väll det. Jag kan tala om att det är inte det minsta glammigt. Hade bra mycket hellre haft ett fancy jobb som en viss bloggerska jag följer, ;)  Har ni ett sånt till mej så skicka adressen jag ska skicka mitt cv till!

Josie ska få sin tappsko påslagen idag. Halv elva ska Uffe komma och göra hennes fula hov fin igen. Så det får bli lite ridhus ikväll tror jag, om inte min kropp gör allt för ont efter en dag i gummistövlar... Å andra sidan hade det säkert varit bra för min rygg att få lite ridtid i lederna.

För övrigt hade jag rätt gärna vart på clinic idag för det amerikanska paret som är här, Robin Frid och Jenny Jordan. Men plånboken räcker inte till så jag får va utan. Tråkigt att ekonomi ska stoppa ambitioner i livet.

Ha en underbar måndag på jobbet, i skolan, eller vart ni än befinner er! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar