onsdag, september 9

B-day!

Hade en ganska vanlig dag igår, trots födelsedag. Red och pluggade, sen ringde Markus på väg hem och frågade om jag ville ut och äta. Javisst! Alltid på för middag ute, Stars and Stripes gällde. Supergod mat och toppenbra service! 

Jag hade lite smtt önskat mej en mixer så jag kan göra icedsmoothies. Jag har bara en stavmixer och isen flyger ju all världens väg. Så jag fick en riktig! Bomba mej nu mer era bästa smoothie recept.
 Eftersom frukosten slunkit ner nu undertiden min datorn krånglat så ska jag gasa upp till Josie. Helt plötsligt så har min touchpad slutat fungera, ibland börjar den igen ibland inte. Startar jag om datorn försvinner problemet. Jäkligt irriterande!

Min plan är i alla fall att sitta djupt försjunken i mina skolböcker igen klockan 15. Jag blev färdig med det jag ska läsa på till morgondagens föreläsning igår, men jag vill räkna lite matte också. Läs mycket matte.

Vi hörs i eftermiddag, då har jag en spännande sak att berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar