måndag, september 14

Lång dag

En ganska lång dag i skolan följdes upp av en eftermiddag och tidigt kväll i stallet. Har ridit lite här på kvällskvisten. Tragglar just vidare med att Josie ska vara 100% solid för mina ben, det är en för mej väldigt viktig del av ridningen. Repetera, repetera, repetera...

Hade mellan matteplugg och byggföreläsning lunchdejt med bästa Michaela som hade gjort egen pizza, bara till mej. Underbart gott! Michaela är dessutom PT och driver sitt eget företag, Lifestyle. Ta ett snack med henne för att få ordning på dina tränings- och matrutiner! Innan jag skulle kliva ut genom dörren fick jag världens finaste armband; Budskapet ska lysa i ögonen på mej när jag tragglar vidare med den svåra ingenjörsmatten.
Nu blir det lite rester från tacosen i lördags, sen dyker jag nog ner i bygg och anläggningsteknik böckerna lite igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar