måndag, september 14

Grå måndag

Vädret gav ingen större energi kick när jag öppnade dom små blå kan jag tala om. Grått och regn... Men eftersom jag ska spendera en dag i skolan gör det inte så mycket.

Helgen har bjudit på samkväm med familjen till stor del. I lördags kväll bjöds det hem föräldrar på tacos. Igår kväll bjöds det hem ännu mer föräldrar på tårta. Så nu får jag väll säga att jag har firat min födelsedag då... Enough!

Josies beskärda del av gårdagen bestod av tömkörning och lite backträning i linorna. Första va hon aptung i linorna och jag ångrade lite att jag inte använde handskar till mina nya linor. Som tur va släppte det och hon jobbade på bra. Backträningen i linorna är mer fördelaktig tror jag då jag kan hålla henne rak mellan tömmarna och jag kan samtidigt böja så hon backar på böjt spår. Jobbigt, sa Josie.

Idag får jag se om jag åker upp efter skolan eller om hon får en ledig dag... Helt föreläsningsfri dag i morgon så då blir det stallet från tidig morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar