tisdag, september 15

Från innerväggar och fönster till absolutbelopp och olikheter

Jojjomensan, här avverkas det studier i en rasande fart. Har läst igenom det jag inte hade läst igenom till föreläsningen igår, det va verkligen massor(!!!). Tror dock jag ligger före föreläsningen ändå eftersom powerpointpresentationen inte va färdig på långa vägar.

Jag har pluggat matte så det står härliga till. Med andra ord suttit klistrad framför Youtube och nån som till punkt och pricka gått igenom vad Absolutbelopp innebär samt räknat några tal i boken. Det va ganska "lätt"det där Absolutbelopp, men olikheter kommer nog ta en gång eller två innan jag förstår till 100%. Det va liiiiiite klurigare.

Nu många timmar senare kastar jag in handduken och skuttar in i duschen. Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar