onsdag, september 30

Mot skolan!

En effektiv förmiddag senare är jag snart på väg till skolan för några timmars föreläsning. Jag föredrar faktiskt eftermiddags föreläsning så här. Jag får gjort det jag ska göra innan och kan slappna av eller plugga efteråt. Enda nackdelen jag kan komma på är att jag inte kan göra saker på förmiddagen lite långsamt... Jag tycker faktiskt om att mocka långsamt och omsorgsfullt tillexempel. Jag tycker om att pussa länge på Josie som står på stallgången och tålmodigt väntar. Sådana saker får jag helt enkelt rationalisera bort för att hinna hem igen, äta lunch, duscha, sminka mej och gasa iväg till skolan.  
Lite myspys med min andra prinsessa Nala.

Nu tar jag och fördjupar mej lite ytterligare i det här med trigonometri. Tales!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar