lördag, september 12

Från 7:or och 8:or till log, cos och sin

Vaknade lite senare idag eftersom jag gick och la mej halv två. Kvällen igår bjöd på lite samkväm hemma hos några kompisar. När klockan närmade sej tolv hade jag redan somna i soffan en gång och när den började närma sej tidig morgon så slängde jag in handduken och åkte hem. Jag gillar egentligen inte att få sånna rubbningar i sov klockan, men vad göra...

Har vart och ridit Josie här på förmiddagen. Vi va inte riktigt överrens, men det fick. Jag har beslutat mej för att inte göra några 3:or och 4:or ett tag fram över utan mer 7:or och 8:or. I alla fall när det kommer till galopp. När jag bara gjorde det fick jag en mycket bättre holdtime och en bättre med solid samling. Så det är min plan just nu.

Stallet är klart och jag har åkte hem igen för att dyka ner i matte böckerna igen. Jag hade med studierna hem till mamma och pappa, men jag åkte ändå hem. Det finns så mycket annat intressantare att göra där så jag tror inte det skulle bli så kvalitativ studietid.

Vi hörs senare i alla fall!

1 kommentar:

  1. Frågvis tjej 88! Undrar vad som menas med bättre holdtime? :)

    SvaraRadera