fredag, september 25

Fredag morgon

God morgon alla söta bloggläsare!*bigsmile* Hoppas ni alla haft en god natts sömn, jag har sovit som en gris, första natten på ett tag faktiskt. SKÖNT!

Jag sitter med frukosten och en god kopp latte. Dt är lite lyx för mej även om knäckebröd med ost inte verkar så lyxigt så är det ganska gott och jag blir mätt.
 
Dagen består som sagt med förberedelser inför i morgon. Jag har i år valt att åka på paint championatet under lördagen enbart. Jag och mamma åker i morgon bitti och kommer hem på kvällen igen. Vilket känns som ett lagom avslut på säsongen. Både mentalt och för min plånbok.
 
Jag funderar på vilken jacka jag ska plocka med mej. Jag funderar på den gröna...I-landsproblem! SMguld-jackan ni vet. Min plan är att ta med alla grejer nu så sover jag hos mamma och pappa i natt för att slippa åka en massa fram och tillbaka.
 
I alla fall, nu kika runt lite på favvobloggarna sen packa och åka till Josie!       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar