torsdag, september 24

Full rulle-dag!

Precis när jag satt mej i bilen för att åka till skolan får jag ett mms från mamsen med följande bild;
 
 
Kan ni gissa vad det innehåller? Whoop whoop!
 
Föreläsningen i bygg och anläggningsteknik innebar massa beräkningar idag. Intressant, men mycket att hålla kolla på ska jag be att få tala om. Nu släpper jag skolan ända fram tills på söndag. Då ska jag sitta så mycket jag bara orkar i böckerna.
 
Ikväll, kvalitetstid med Markus, i morgon en dag med grooming och puts för att få Josie att blänka. Låter som ett heltidsjobb, vilket är vilseledande, då K9s produkter gör mitt jobb lätt! Jag har sagt länge nu att jag ska försöka få ihop ett grooming inlägg, imorgon kanske det skulle sitta fint. Vad tror ni? Ett helt inlägg där jag visar steg för steg hur Josie blir fin! Jag får bearbeta mamma om hon kan stå med kameran i högsta hugg.
 
 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar