måndag, februari 1

Första februari

Hej darlings! Mår ni bra?! Hur känns det nu, en månad in på 2016?

Jag mår bättre idag, har tagit mej till skolan och ska snart ta upp statistik böckerna. Jag hade hoppats på att mina tjejjer skulle vara här, men det verkar som jag får vara själv. Ingen tjejja så långt ögat når... *sad face*
Statistiklektionen börjar kvar över ett, tills dess är min plan att ha hunnit göra färdigt alla uppgifter jag legat efter med. Efter skolan gasar jag nog hem till Josie och myser med henne lite. Jag tror inte min hälsa är riktigt redo att rida så det får nog vara tills i morgon ändå. Passar dessutom bra eftersom skolan har bokat ridhuset hela dagen. Vi kanske går en promenad om vädret tillåter.

Vet ni nu ska jag ta tag i det här med sannolikhet och dret.... Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar