tisdag, februari 16

Fullt ös!

Hejsan bloggisar! Nu var det ett par dagar sen igen, hur mår ni? Jag har verkligen fullt upp denna überdüber långa veckan! Min skolvecka började i söndags redandå jag började dagen halv sex med att gå till gymmet. Undrar vart alla nyårslöften var halv sex på söndagmorgon? Inte på gymmet i alla fall! Sen åkte jag till skolan och mötte upp en studiekamrat för en hel dags juridikstudier.
På eftermiddagen mötte jag upp M som kommit hem under natten och handlade hem för att göra hemmagjord pizza. Jag är ärligt talat rätt trött på "vanlig" pizza, men homemade, det vattnas i munnen.

Gårdagen, måndag, började också halv sex med gymmet. Resten av dagen ägnades åt lögn, förbannad lögn och statistik. Halv sex åkte jag från skolan för att handla spån innan jag gasade upp till Josie. Eftersom ridhuset va upptaget till sent igår passade det bra med en sen kväll i stallet och en lång dag i skolan.

Nu då, jooh jag steker pannkakor och ska efter jag ätit åka upp till Josie. Jag har spenderat dagen i skolan med Juridikstuder. Dagen började halv sex med gymmet, (NÄHÄ?!?!? Jooh, det menar jag), och kommer sluta lite sent idag. Idag är första dagen jag ska rida sen i lördags.

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar