måndag, februari 8

Hey Monday

God morgon! 07:12, är ni vakna? Min klocka ringde vid sex och innan jag klev upp låg jag bara i sängen en stund och tittade i taket och tänkte... Nu har jag i alla fall ätit upp min inte fullt så lyxiga frukost och varit ute en snabb sväng med Nala.
Min plan för dagen är att åka upp till Josie nu och ta med henne till ridhuset. Ridning första gången sen i onsdags. Josie fick vaccin i torsdags så det blev några dagar lugna här. Det har inte gjort mej något. 13.15 ska jag sitta i skolan för lite statistik. Jag vet inte riktigt än hur jag ska lägga upp min förmiddag, det mest effektiva hade väll varit att släpa med alla grejjer, kläder och böcker hem till Gestad och byta om där, men samtidigt är det skönt att komma hem och "ladda om".

Jag slutar skolan vid tre igen, då va min egentliga plan att åka och gymma, men jag är lite snorig och så as we speak, så jag tar med juridikböckerna till skolan också. Jag får se hur jag mår 15:00 helt enkelt.

Ikväll så ska jag på "föreläsning/seminarium"(?) med ryttarinspiration. Det ska bli spännande. Jag älskar ju dras fb-sida fullkomligt.
Såhär såg vårat köksbord ut i helgen,
jag har ockuperat det fullständigt.
Vi hörs darls!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar