lördag, februari 20

Snöyra och årsmöte!

Bloggen kommer eka lika tom idag som den gjorde igår, men av en hel annan anledning. Jag ka iväg på årsmöten idag och blir väll borta hela dagen. Jag kan nog säga att det kommer vara sådär lagom kul att åka till Rattugglan i snöyran, men det ska nog går bra ändå. Jag kan ju köra bil, det är alla andra människor som fått sina körkort i ett cornflakes-paket som är problemet!

Gårdagen började på gymmet och sen spenderades den hela dagen i hästens tecken. Jag började med Josie på lunchen som bjöd på ett super fintpass. I like! Mamma var med igår igen så hon filmade lite och tog lite kort. Sen på eftermiddagen tog vi med Sockan och åkte till rundcorallen där hon fick springa en stund. Superkul!, sa sockan.

Nääni, nu måste jag studsa iväg här! Vi hörs kanske senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar