onsdag, februari 17

Statistikmorgon

God morgon allihopa! Är ni peppade för en ny dag? Jag fick lite av en dålig start på min! Vaknade med lite ont i ryggen, sen tog min foundation slut igår, men jag hade nya på lager. Öppnar en ny och hela kartongen är full i foundation. Pumpkorken hade skruvat upp sej och nångång har paketen vält. Vilket inte stannade där utan det var verkligen foundation i hela handfatet! *suck* Bara att städa upp, då stänker jag vatten utanför handfatet och blöter ner sockarna jag precis tagit på mej rena. Flyt.se liksom.
Nu har jag i alla falla kommit till skolan där jag och mina tjejjor ska gå på en statistikföreläsning för dom som inte gillar statistik. Skolan bjuder på frulle, fördelen med denna dagen är att den kan ju bara bli bättre! Jag kör på skolan ett par timmar sen blir det stallet.

Josie bjöd på ett helt okej pass, det kändes att jag inte ridit på två dagar, hon va lite som sirap. Jag peppar på en ännu bättre känsla idag. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar