lördag, februari 6

My boat is rocking

Hej allihopa, det va ett par dagar sen nu. Jag behövde bara lite paus från sociala medier, blogg och omvärlden. Jag blev sådär trött på verkligen och lite vilsen i mej själv.... Det bästa jag kan göra då är att ta ett steg tillbaka och få ett perspektiv på saker. Jag vet inte om min syn på allt är så mycket bättre eller klarare nu men....

Jag har i alla fall under veckan pluggat en hel del, kommit mej iväg till gymmet igen efter förkylningen, ridit och sånt.

Dagen idag börjades med hotellfrukost i morse, eftersom Markus åker till Norge och åker skidor i en vecka i morgon bitti så blir jag gräsänkling igen. Jag bara älskar den lyxiga känslan att kliva i ett rum som bjuder in till en frukost med oändliga valmöjligheter. Toppenstart på dagen liksom! Dock så är det ingen toppendag tyvärr. Jag valde att inte rida idag på grund av min mentala balans just för dagen, istället har jag suttit dom senaste två timmarna försjunken i mina juridikstudier. Men jag tog en paus nu för att äta lite.

Vad har ni gjort denna veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar