måndag, februari 22

Tagga måndag!

Måååååndag, ny vecka! Är ni taggade? Jag har parkerat mej i skolan efter en morgon på gymmet. Jag hade en paus därifrån över helgen för at återhämta mej lite; jag ska erkänna att det va jäkligt trögt att gå dit, men riktigt awesome när det va gjort.
Gårdagen gick i ett, jag mötte en studiekamrat i skolan vid nio och pluggade statistik. Vi kämpade på till klockan två innan vi smällde igen böckerna. Jag fick hem och hämta Nala som varit hemma över helgen och sen gasade vi upp till Josie.

Efter jag mockat och gjort färdigt i stallet åkte jag med Josie till Nuntorp. Med risk för att låta tjatig nu, men hon bjöd på ett helt amazing pass, underbara fina Josie! Det är verkligen så skoj att rida när hon går så jäkla bra som hon gör just nu. Jag får tygla mej för att inte bara rida, rida, rida och rida lite till. Det bubblar verkligen av lycka i mej när jag sitter av. Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar