måndag, februari 22

Inte som jag tänkte....

Jag hade planerat att åka till ridhuset och rida med Josie, men som ni vet så har jag ingen bil med drag utan är beroende av Nattis bil eller Markus andra bil. Jag var redan hos Josie när det droppas att jag inte alls kan ta Nattis bil för hon skulle iväg så det där med ridhus, det blev inställt idag.... inte som jag tänkt det hela riktigt.

Men jaja, istället för att hänga läpp över de så tog jag tillfället i akt att faktiskt bara chilla en kväll i soffan. Det händer inte särskilt ofta i min värld längre. Det är mer fullt ös från tidig morgon till sen kväll. Trots att jag är fullkomligt slut, både i kropp och knopp så älskar jag det. Det enda som skulle kunna vara bättre vore att lägga tiden på ett riktigt jobb, lika styrbart som studierna, som genererade riktiga pengar i överflöd istället för knappa studielån. Jag vet att studier på lång sikt kommer ge mej så mycket mer än ett jobb för stunden, men jag kan inte hjälpa att jag faktiskt hellre skulle vilja jobba nu.

Vad jobbar ni med bloggläsare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar