måndag, februari 29

Startat veckan

God kväll! Hoppas ni haft en fantastisk dag. Jag kickade igång min vecka i morse på gymmet, inte blev ni väll förvånade? Haha.

Körde igenom ett gott pass med en "magövning". Min mage känns lite kan jag säga.... Ligg på golvet, börja med en pilatesboll som du håller fast med benen. Möt upp med armarna ovanför dej, ta bollen med händerna, ner med både ben och armar utan att nudda golvet. Upp igen, ta bollen med benen och ner igen. För mej är det en krävande övning så jag bestämde mej för att göra korta sets, jag skulle fånga upp bollen med benen fem gånger i tre sets. Det känns... förbannat skönt faktiskt!   
Efter gymmet drog jag till skolan och möte upp mina statistik-kompisar. Vi pluggade lögn, förbannad lögn och statistik hela dagen fram tills övningspasset. Jag och min ena tjejja avslutade dagen med någon timma juridik. När klockan va fem packade vi ihop och åkte hem.

Det va ju redan mörkt när jag kom till Josie så jag mockade bara och fixade för henne. Sen åkte jag hem och har läst igenom lite juridik inför morgondagens föreläsning. Mitt huvud värker lite så jag ka checka ut och ladda för morgondagen, en viktig dag.

Hoppas ni alla förvaltat eran skottdag på bästa sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar