tisdag, mars 1

Tolv kilo utfall!

Jag vaknade innan klockan ringde idag - jag va superkissnödig kvart över fem - då är det ju inte någon idé att gå och lägga sej innan klockan ska ringa halv sex. Så jag gick upp, kissade och startade min dag. Frukost och lite ihop plock på böcker och kläder, sen gasade jag iväg till gymmet. Körde min pilatesboll-övning idag igen. JÄKLAR vad min mage gjorde ont, skön jäkla smärta! Jag vet inte om jag ka skämmas när jag är blivande ingenjör och inte kan räkna till fem tre gånger... Tappade bort mej hela tiden. Så jag gjorde garanterat mer än fem i varje set. Haha. Sen köttade jag på och gjorde 2*20 utfallssteg med två sex-kilo kettlebells. Mina ben skrek lite efteråt. Det va rätt gött att sluta efter där och njuta av en varm dusch. I deserved it!

En tre timmar lång juridikföreläsning avhandlades och jag käkade lunch med tjejjerna innan jag åkte iväg på möte. Eftermiddagen har spenderats i stallet. Både Josie och Sockan har tömkörts, duktiga flickor båda två. Nu ska jag äta lite middag med familjen sen är det möte med Gestad LRF.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar