måndag, mars 28

Speachless

Alltså, jag börjar nog bli tjatig men Josie, den där hästen, hon är bannemej helt otrolig! Vilket pass hon bjöd på idag; supermjuk och fin. Perfekt mellan mina ben och så påverkbar. Hon ger just nu en otrolig ridkänsla och jag får tygla mej för att inte rida mer, mer, mer. Hon är verkligen helt fantastisk just nu. Min plan för i morgon är att slänga ut lite bommar för att inte tråka ut henne. När hon jobbar så sjukt bra on the ground så tror jag det är ett bra tänk att låta henne fundera på lite bommar.

Påsken är typ över och i morgon börjar den nya läsperioden. På ett sätt vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Det har vart skönt med ledigt, jag börjar bli lite rastlös men samtidigt hade jag gärna tackat ja till ytterligare en vecka ledigt.

Jag ska plocka i ordning hemma lite, sen är det middag hos några kompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar