torsdag, mars 17

Dan för tenta

God morgon! Mår ni bra? Jag vaknade med världens huvudvärk i morse så jag låg kvar i sängen och halvsov en stund till. Markus öppnade fönstret så den friska vårluften kunde komma in i sovrummet, men inte ens det hjälpte mej... Till slut så gick jag upp och tryckte i mej piller. Nu sitter jag hos mamma och äter frukost med henne. Jag kan inte avgöra om det är tenta-huvudvärk eller om jag faktiskt håller på att bli sjuk. Jaja, jag har tyvärr inte tid att ta så mycket hänsyn till det.

Idag är sista dagen innan statistiktenta. Jag planerar faktiskt att inte överplugga. Jag känner att jag har koll typish. Jag tänker att jag ska räkna igenom två tentor jag redan gjort och strukturera lite bland mina flikar i böckerna och sen är det klart.

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar