onsdag, mars 9

God kväll!

Hej allihopa! Hur mår ni? Jag ä helt slut efter två dagars clinic! As we speak ligger jag i soffan och tar igen mej. Helst hade jag velat ligga i ett varmt bad, men huset mitt har viss avsaknad av badkar... *suck*

Sockan har i alla fall skött sej jättebra idag! Som jag trodde hade hon ett helt annat mindset idag. I slutet på sista passet fick jag köra lite igen och fick beröm för min skillade tömkörningsteknik. Jag har ju kört Josie en hel del så är ju inte direkt ny på det, men det är ju alltid lite annorlunda att köra en ung oerfaren häst. 
Planen för i morgon är att först sticka till gymmet. Jag har inte varit där sen i fredags förra veckan. Jag hade lite ont i halsen i söndags så jag skippade gymmet i måndags för att vara på den säkra sidan. Nu när jag vart på clinic har det inte riktigt passat. Men i morgon är det back to basic. Efter gymmet väntar en lång dag i skolan med både juridik och statistik.

Vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar