lördag, mars 12

Vad ska man säga?

Hoppas ni alla där ute har en toppenfin lördag! Vad gör ni förresten? Jag hade gärna vetat vilka ni, mina läsare, är och vad ni gör om dagarna? Jag delar av mej till er så nu får ni dela med er till mej! *blink*

Jag sov tills jag vaknade i morse, vilket va vid sju.... skräll liksom! Med en goooe träningsvärk i benen eftergårdagens gympass. Men nog om mitt uppvaknande. Jag skuttade upp och plockade ihop mina grejer, datorn och statistikböckerna, sen gasade jag och Nala hem till stallet.

Jag har mockat och gjort fint för Josie, Sockan och Bea. En av våra tvättmaskiner har gett upp lite, så jag har städat i tvättstugan också, då det ska komma en kille och kolla på den i morgon. Det är ju bra om han kan ta sej fram bland alla täcken och bröte som ligger på kö för att tvättas. Jag och Nattis har också kört in nytt gräs. Det har varit fullt ös hela förmiddagen. Jag borde satt mej med statistiken för länge sen, men jag ville kika in här och säga hej till er. Jag vet ju att det finns vissa av er som läser här varje dag, jag antar att jag gjorde er lite besvikna igår när jag inte uppdaterade alls.
Tiden igår räckte inte riktigt till för att skriva här. Åe andra sidan hade jag inte så mycket att berätta heller. Jag var på jobbet hela dagen, nio till fem. Jag trivs verkligen superbra där. Har jag sagt vart jag jobbar nu mera? Hursom, efter jobbet svängde jag inom mej och Markus och bytte till stallkläder innan jag for till stallet. Efter som M skulle ut igår så blev jag hela kvällen hos mamma och pappa. Gårdagens middag var pommes, elefantöra och Jensen Bofhaus-pepparsås. SÅÅÅÅÅ GOTT! Efter middagen så gick jag ut i stallet och myste med Josie. Först mockning och det vanliga fixet, sen gick jag över Josie med massageapparaten. Nöjd ponnie! När jag masserade henne uppe i nacken så böjde hon huvudet mot mej verkade precis som hon sa, mera massage mamma! Gulleponny.♥

Nej vet ni, nu får det bli statistik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar