lördag, mars 19

*låååång utandning*

God kväll! Vilken dag, det har varit fullt upp hela dagen, från morgon till kväll. Först jobb, sen mötte jag upp Mamma och Mormor för en lunch på Överby. Käkade fläskfilé med duchessé potatis, sååååå gott!
Jag kom upp till stallet mycket senare än jag tänkt så jag hann inte med bägge hästarna som jag hade planerat. Men jag satt upp i sadeln igen idag! En lite stissig Josie, men så länge jag höll hennes hjärna ockuperad med arbete så höll hon sej i skinnet. Pivoter i trav åt olika håll, lite rakt, nya pivoter åt olika håll. Jag älskar lite det upplägget, inte bara håller det Josies hjärna upptagen och slipar hennes uppmärksamhet, det gymnastiserar riktigt ordentligt. En väldigt nyttig övning för Josie alltså. Jag tycker i alla fall min lilla tjej gjorde ett superjobb idag.

Jag har lämnat Markus hos några kompisar, jag skulle vart med, men jag orkar het enkelt inte. Jag är helt slut just nu.... Därför blir det en väldigt lugn kväll i soffan för mej själv. I morgon blir det studiesöndag. Juridiktenta på onsdag.         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar