måndag, mars 21

Fröken Älg

God morgon! Jag insåg igår kväll när jag fällde upp min dator att morgoninlägget jag skrivit inte hade publicerats... Knasigt, jag är helt säker på att jag tryckte på publicera. Jaja, gårdagen spenderades i skolan. Juridik för hela slanten. Vilket också är dagens mission.

Jag åkte hem till Josie igår eftermiddag och tänkte jag skulle rida. Men det kunde jag lägga ner... En superstissig Josie är inget skoj att jobba med. Anledningen? Jooh Fröken Älg var lite väl närgången hemma.
Som ni ser så är hon nästintill tam. Jag stod inte många meter ifrån henne när jag tog detta kortet. Jag hade nog kunnat gå närmre utan att hon flyttat sej men jag vågade inte i fall hon skulle känna sej trängd och gå till attack. Angående Josie så va det bara att ta in henne från hagen och ställa henne i boxen så hon kunde lugna ner sej. Idag hoppas vi att fröken Älg kan hålla sej någon annanstans än i hörnstolpen på Josies hage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar