tisdag, mars 15

Inget tryck och kassa kundvagnar!

Hallihallå! Hur mår ni? Jag mår toppen idag, men igår va en ganska beige-dag. Det började med att jag va på gymmet och tränade. Jag brukar alltid ha väldigt mycket tryck och vara på liksom, men inte igår. Jag hade inget tryck överhuvudtaget. Det kändes som det passet kunde kvitta verkligen, men....
Efter gymmet drog jag till jobbet och stretade på där hela dagen, det gick bra som tur var. Efter jobbet så åkte jag och handlade. Vet ni vad jag avskyr mest i hela världen när jag handlar? KASSA J*VLA KUNDVAGNAR! Det fanns hur många kundvagnar som helst i skjulet, men jag lyckas ta den sämsta av dom alla. Gamla hjul och skitseg att putta framför mej....

När jag sen kom hem så behövde jag begrava mej i böckerna för resten av kvällen. Jag lejde bort Josie till mamma igår så jag verkligen kunde koncentrera mej på skolan. Fokus. Jag satt ett par timmar i böckerna innan hjärnan sa ifrån och jag gick och la mej, utmattad efter dagens bravader.

Idag så gick jag upp samma tid som vanligt men gymmet fick stå tillbaka för studierna. Klockan sex i morse satt jag i juridikböckerna och läste, antecknade och läste lite mera. Jag hann läsa igenom en del så skulle ha avverkats till dagens juridikföreläsning. Eftermiddagen har vigts åt statistikrepetition och gamla tentor. Jag känner ändå att jag har relativ koll på det där med statistik. Därför ska jag när jag ätit middag gasa hem till Josie och spendera kvällen med henne. Min finaste prinsessa!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar