onsdag, mars 2

Baaaaaam!

Jag antar att vara annorlunda och lite spontan lönar sej. Mitt möte igår har gett resultat och på fredag kickar det igång. Jag är superpeppad och detta ska bli jättekul! Vad det är..? Jaaah, det håller jag på ett par dagar till. Cliffhanger!
Jag mockade och fixade för Josie i morse så jag tror jag va hemma hos mej och M igen vid elva(?). Sen dess har jag studerat juridik. Jobbat ikapp med frågor som tjejerna gjorde igår när jag va iväg. Läst lite om associationsrätt för att verkligen snappa upp det mesta trots att vi redan gått igenom det på lektionerna. Jag ska erkänna, denna läsperioden har jag inte haft samma disciplin som den förra. Jag har inte läst allt jag skulle inför föreläsningarna, så jag läser ikapp lite. Eftersom jag nu redan har ett hum om det mesta så går det rätt snabbt. Jag har lite kvar, men fick ta en paus nu för tillslut blev orden bara en röra, hjärnan tog stopp. Perfekt tillfälle att kika in här och säga hej till er samtidigt som musiken får pumpa ur högtalarna.

Snön faller ner utanför mitt fönster och jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta riktigt. Detta med snö passar liksom inte alls in i förutsättningarna, med stängda ridhus, för att kunna hålla igång Josie som jag vill. Våran paddock har vart godtagbar att använda hemma trots att tempen legat nära nollan. Men med snö så blir det dåligt. Hoppas den försvinner omedelbart!

Nu sa jag dyka ner i civilrätten igen. Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar