torsdag, mars 24

Gör det själv då!

Detta klippet har florerat lite på Facebook det senaste, jag såg det i måndags första gången. Det var publicerat som måndagsinspiration. On point, inspo it is! Detta är en ritt som nu är rekordhållare i trailscoren på congress genom tiderna. Otroliga 241.5 poäng!!!

Men som vanligt så kvittar det hur jäkla bra man är så är det alltid fel och jag blir så satans förbannad. Kommentarerna har gått som följande; huvudet är för lågt, hästen ser lobotomerad ut, to slow crippled lope, bla bla bla. Jag blir redigt förbannad, ärligt talat!

Jag har alltid blivit lärd att har du inget snällt att säga så säg inget alls... Okej, jag kanske inte alltid lever upp till det, men jag försöker. Lite så känner jag i skrivande stund; har du inget snällt att säga, håll käften! Behåll dina kommentarer för dej själv för det blir inte bättre än såhär. Ritten är fenomenal! Fullständig kontroll och samspel mellan häst och ryttare.

När du gör det bättre; med mer kontroll, bättre samspel, högre score och i en galopp i samma tempo som en tidshoppningshäst; då, MEN FÖRST DÅ, kan du få uttrycka dej. Inte före dess.

It doesn't get better than this!

1 kommentar:

  1. Ja det är ju bara att konstatera att det där hade jag gjort plockepinn av på tre sekunder :-D

    Mycket snyggt ridet och att hästen skulle vara lobotomerad kan då inte inte jag se, den verkar tvärt om väldigt uppmärksam på sin ryttare (efter ritten verkar den ju dessutom skygga för något och sådant gör nog inte lobotomerade djur...) . Galoppen kan jag inte riktigt förlika mig med men jag vet ju att det är så det ska se ut.

    SvaraRadera