onsdag, mars 23

Lättnad

Att kliva ut ur tentasalen och känna att jag gjort mitt bästa -oslagbar känsla! Nu hoppas jag verkligen att denna perioden är över och att jag har roddat detta i hamn.

Nu då? Ja det ska jag tala om, soffan är min vän ikväll! Kycklingen står i ugnen när det börjar närma sej klart ska jag koka ihop ris och lite sås. Sen blir det middag. Jag hade g hellre ätit ute ikväll, men som en fattig student med status illikvid tills imorgon så fick det bli middag hemma. Det blir nog fint det också.

Jag lejde bort Josie till mamma idag. Jag visste inte hur jag skulle känna mej efter tentan så kände att det va bra att förbereda så. Med tanke på hur slut jag är nu va det nog bäst. Jag är ganska utpumpad på energi och behöver ladda upp inför en dags jobb i morgon. Det är fullt ös hela tiden i Linda Hanssons liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar