torsdag, mars 31

Inte så fräsch

Usch vilken slitsam dag... Den där veckan all kvinnor berikas med en gång i månaden är verkligen jobbig för mej denna veckan. Har en molande känsla i nedre magen som gör mej riktigt illamående. Usch! Det kan kvitta...

Skoldagen har varit väldigt intressant. Geodetisk mätningsteknik verkar superspännande. I morgon är det ytterligare en heldag med detta nya ämnet. Hoppas jag mår bättre då.

Jag har under eftermiddagen hämtat mina böcker och varit hos Josie. Nala var ute när jag kom till Gestad. Hon blev helt extas och om hon inte hade vägt 65-70 kilo så hade hon hoppat upp i knät på mej. Lilla Vovvan♥ Egentligen vill hon bo mera här och mysa i sin biabädd, men det funkar inte när jag går i skolan hela dagen och M jobbar minst lika länge.

Josie hade fart runt i hagen som en dåre antagligen så hon hade lera långt upp på magen. Fram med slangen och spola benen under magen jaah. Det tog en stund att få bort all lera. Eftersom jag är halvhängig så red jag inget idag.

Nu blir det slapp i soffan framför FF6. Vi hörs i morgon!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar