lördag, mars 19

Lördagsjobb

God morgon allihopa! Lyser solen på er också? Jag vaknade i morse av att solen lös in genom fönstret rakt på mej, vilket underbart sätt att vakna upp på! Jag har redan ätit frukost och just målat naglarna. Livet känns lite lyxigare med snygga naglar helt enkelt.

Jag ska snart åka iväg och jobba några timmar.  Efter jobbet åker jag och Nala upp till Gestad för att spendera eftermiddagen i stallet med Josie och Sockan. Perfekt eftermiddag i mina ögon!

Jag har några tankar på "Linda tycker-inlägg" som jag ska försöka få skrivit också. Men för mej krävs ett visst mood, en viss sinnesstämning för att kunna få ut mina tankar i rätt ord. Det har inte riktigt infunnit sej.
Jag möttes av en djupt sovande vovve i morse, finaste Nalisen♥
Hon älskar verkligen sin biabädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar