fredag, mars 25

Utcheckning

Vilken dag, jag är helt jäkla slut! Fötterna värkte på vägen hem så jag viste inte vart jag skulle ta vägen. Därför är det just nu riktigt skönt att kunna mysa i soffan med fötterna på bordet. Jag borde ätit nått riktigt, men det slutade i lite ost, kex och charkisar. Mmmmmh...

Återigen så är jag besviken på mässan. Där finns inga större mässklipp och det är fanimej snordyrt egentligen! Jag gick ut med två påsar, en med reklam broschyrer och en med en Fior da Liso-skjorta som jag kollar på länge och velat ha men dom har kostat en förmögenhet, nu va dom på halva priset.

Det bästa på dagen var väll att jag förhandlat ner premien på Josies försäkring utan att ändra nått i upplägget. Jäkligt nice!

Nu ska jag checka ut för idag. Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar