onsdag, mars 16

Confession to make

Jag har ett erkännande; jag va så jäkla trött när klockan ringde halv sex i morse att jag ställde om den till halv sju och slopade gymmet. Jag bara orkade inte idag helt enkelt. Istället sitter jag ännu hemma och äter frukost i lugn och ro. Med facit i hand va det nog bra för nästan är snorig också.

God morgon!  Jag hoppas ni har en fin dag framför er. Jag ska om en stund åka ner till skolan och möta upp en studiekamrat för statistikstudier. Tentaplugg!

Efter skolan tänker jag åka till stallet och promenera med Josie. Har vi tur så har väll solen hunnit titt fram också då för här är just nu bara disigt.
Gårdagskvällen spenderades i stallet med mamma och valparna. Jag mockade och fixade i ordning för Josie som rört runt som en gris verkligen. Men fint blev det, jag hade handlat nytt spånpellets på vägen hem så påfyllning vart det här. Jag tycket verkligen om att strö med pelletsen. En hink vatten på och det expanderar till det dubbla. Jag upplever som att det ligger mer stilla än vanligt spån och är otroligt lättmockat.

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar