söndag, mars 27

Grå påskdag

Hej på er! Hur mår ni? Vet ni jag sov ända till halv tio, sommartid, idag! Det blev en väldigt uppskattad sovmorgon. Jag har alltid väldigt svårt att sova på morgonen så det är med sovmorgon det är inte ofta det händer. Men när det händer, då är det skönt. Men den där känslan av att inte redan ha tagit tag i dagen när jag slår upp ögonen infinner sej snabbt. Upp och iväg...

Jag och M åt lite frukost tillsammans och bläddrade i reklambroschyrer på stallinredning. Myspys, mycket tankar och frågor. Projektering, projektering, projektering... Jag sitter nu och ska äta lunch med familjen. Trots den sena morgonen så är Josie redan riden och hennes box är mockad. Som vanligt numera bjöd Josie på ett fint pass! Har jag sagt att jag älskar den där hästen?♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar