tisdag, mars 29

Pizzamiddag

Jag tror jag kommer gilla den nya kursen, fastighetsrätt. Av introduktionen idag så verkar det vara min typ av kurs liksom. Det är ju nu det börjar liksom, det riktiga "lantmätiga", innan har det ju bara varit massa ingenjörskurser. I'm exited!

Efter skolan gasade jag hem till Josie för att hinna rida innan regnet skulle komma. Jag jobbade med dom bommar som låg framme och fick idag upptäcka att min häst är mer eller mindre svårstyrd i lopen. Splendid! Då har vi något specifikt att jobba med. På en clinic för Nina förra året la hon upp en jättebra "labyrint" som jag ska lägga upp hemma. Den hjälper till jättemycket  i detta med att verkligen precisions svänga. Josie är verkligen en häst som kan vända på en femöring med nästintill obefintliga hjälper så det märktes verkligen idag att jag behöver "tuna up" henne i neckreiningen när det kommer till galoppen.
Älskar denna bilden, jag och Josie har "alltid" ett perfekt yttre,
Men detta är vilka vi egentligen är två små pajasar. *blink*
Nu blir det hemmagjord pizza och sen lite NSBA-jobb. Eftersom mina skolböcker inte kom idag så tar jag kvällen i akt till att skicka ut lite sponsormejl. Vill just du och ditt företag, eller kanske du själv som privatperson sponsra till våran show NSBA Scandinavia Celebration i juni så hör av er! mosmokincookiebar@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar