torsdag, februari 25

Skit tajming!

God förmiddag allihopa! Hoppas ni har en toppendag i solskenet. Jag har haft en fin förmiddag ute, nu ska jag äta, svida om och sen åka till skolan.

Våran förmiddag har spenderats ute i stallet och på våran ridbana. Vi har mockat då hästarna gått där om dagarna samt försökt oss på att sladda lite, inte det lättaste. Eller det är ju inte svårt, men resultatet blir inte riktigt som jag vill. Det är liksom lite fruset. Jag hade inte brytt mej om att engagera mej i ridbanan än eftersom det ännu är minusgrader ute, men nu blev det tvunget.

Kvarkan går i kommuner runt här så nu fick Nuntorp för sej att stänga ridhuset. *suck* Jag förstår att dom är rädda att den ska komma till skolan, men ärligt talat har jag svårt att tro att vi runt om som kommer och rider skulle dra in den. Snarare att nån elevhäst skulle komma med den nu när deras hästar kommer tillbaka efter lovet.... Jaja, jag får hoppas att det tinar lite mer under dagen så vi kan sladda mera. Just nu är bara översta centimetern uppsladdad.     

Vi hörs sen! Bjuder på två bilder från igår när jag och Josie va ute och backade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar