fredag, februari 12

Fredag

Hejsan! Fy vilken vecka, den har verkligen varit lång och ändå är den inte över. Förutom i onsdags så hade denna veckan verkligen bara bestått av plugg och helgen ser ut att bli det minsta bättre. Jag behöver verkligen sitta med en hel del juridik och statistik. Det värsta med att gå i skolan är att man är ALDRIG klar. Jag kan alltid läsa lite till.

Emellan pluggpassen har jag i alla fall ridit och vart redig på gymmet. Vilken just nu i skrivande stund har resulterat i en hel del träningsvärk. Pain is weakness leaving the body.
Jag va inne på att sätta mej att plugga mer en fredagskväll som denna, men jag bestämde mej till slut för att åka till ridhuset med Josie. Det bästa beslutet för dagen. Josie bjöd mej på en superfin ritt! Plugg, det får bli i morgon det. Jag sitter bara och babblar planlöst här... nu ska jag nog checka ut för idag känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar