tisdag, februari 2

God morgon tisdag

God morgon! Hoppas ni alla mår bra och så. Jag har landat i skolan och ska snart ta tag i lite juridik. När jag packade min väska i morse och skulle lyfta upp den från stolen den stod på klara jag knappt att lyfta den. Snacka om att den där lagboken väger kilon!

Planen idag är skolan. Vi har föreläsning till klockan tolv. Sen hade jag väll egentligen tänkt att åka hem till stallet. Jag ville åka till ridhuset i em vid fyra. Men det blåser verkligen massor!!! Frågan är om jag vågar ge mej ut med transpporten? Vi får helt enkelt se om vinden mojnar lite... Annars tänker jag nog stanna kvar i skolan och läsa lite mer juridik efter lunch. Jag har en liten oklar dag framför mej som ni förstår... men det ska nog gå bra ändå i slutändan.  
Gårdagens middag får bli en bild för morgonen, favorit i repris, kycklingsandwich.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar