lördag, november 28

Also I get hurt....

Alla som har häst har nån gång fått höra att man inte ska leka med maten. Just när jag hör det finns det inte ord som kan beskriva hur mycket jag hatar den personen som säger det. Rida och hästar det är nått som dom som säger så inte förstår. Dom fattar säkert inte hur mycket det sårar heller. Även om dom bara skämtar så är det inte skämt för den som får höra det.

Jag älskar min häst och att rida över allt annat. Ej heller här finns det inte ord som kan beskriva hur mycket det betyder för mej, det är obeskrivligt. Att då för höra att min häst bara är en Big Mac, det sårar nått oerhört. Dom som inte fattar allt dom ser är mat och tänker på ett paket med nått som liknar ett paket med skinka med benämningen "Hamburgerkött" och i innehållsförteckningen står det just häst kött. Det är skillnad på "hamburgerkött" och "hamburgare" - det är två helt olika saker. Sluta säg att hästar är en big mac och måt, för det sårar. Sårar dom som hästarna verkligen betyder nått för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar