onsdag, november 4

Nu får det vara nog!

Jag är så trött på allt idag! Guuuud, vad jag inte vill just nu. Jag vill slippa allt, skitsnacket, pressen, mest skolan. Det är den platsen jag minst av allt vill återvända till just nu. Men en morgondag med UF väntar och jag har inget mer val än att bara gå dit. That's it liksom.

Har i alla fall, skrivit klart talet i Svenska, nu är det bara lite fin justeringar och PM:et som ska göras. Talet på fredag, sen är skolan typ slut och jag skippar den i en vecka igen. Flyr och studdar körkort istället i en vecka. Gud vad skönt det ska bli alltså! Hoppas på en lika stört skön grupp som förra gången helt klart.

I alla fall, jag dissade tyvärr Glöggkvällen. Ville verkligen dit, men kände att tiden och orken finns där inte. Har fixat massa smått under kvällen och har betat av min tvätt hög under eftermiddagen också mitt i allt. Råkat samla på mej lite. Mindre skoj, men men...

Energin är slut hela dagen har bara tagit musten ur mej, men nu väntar faktiskt kudden. Jag vet, ni behöver inte förtälja det att klockan är knappt halv nio, jag skiter i det Jag orkar inte, och min fristad just nu blir kudden.

Kiss and love bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar