onsdag, november 25

Kanske skulle va redig eller?

Jag har vart och hämtat Country Mix med mamma så mina pållar inte svälter ihjäl, ;) Har alltså lastat av alla säckar så nu är jag lite mörbultad. :P Anyway, har mockat och fixat för Smokie och Goofy. Väntar nu på mat till mej själv...

Funderar på om jag i väntan ska vara lite rediFetg och plugga? Hmm... Tricky choice, liksom. :P Hahah Får nog ta mej i kragen. har böcker och skit som ska läsas ut. Det är juh inte såååå anstängande.

För övrig kan jag bara inte sluta lyssna på Kesha's låt Tic Tock, finns det bättre? Tveksamt just nu. Kan inte sluta tänka på det som hände? :O Inget jag ångrar så, verkligen inte! Tvärtom, men vad är det egentligen för mening? Jag vet inte, och jag tänker nog inte fundera hurvida där är nån mening eller inte? Jag ska leva på vågen istället! ;)


K-k-k-kiiiiiisssss and L-l-l-looove!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar