söndag, november 1

Lovet är inom kort över!

Detta är lite hemskt, vad har jag fått gjort för vettigt egentligen under lovet? en redogörelse kanske skulle sitta bra nu?
  • Måndag; Dagen gick käpprätt åt helvete egentligen, mamma hämtade av ambulansen och allt va bara bajs. Jag åkte på Yogan på kvällen.
  • Tisdag; Jobb, mindre rockigt men i alla fall, sedan hem till stallet och dra till Nuntorp för träning.
  • Onsdag; Jag åkte med Maria till Eliza och hämtade ny Country Mix, sedan svängen om Trollhättan och på kvällen färgade Ida mitt hår.
  • Torsdag; Jag jobbade igen och sedan åkte jag med mamma och handlade. Sedan va det stallet och ridhuset en stund. Som vanligt liksom.
  • Fredag; Jobb typ hela dagen, åkte med Simone till Överby. Köpte en Vinterjacka och åkte tillbaka till jobb. Dök i säng hemma.
  • Lördag; Jobb, sedan färgade Ida mitt hår igen efter stallet. Sedan fix och trix, jag stack till Vänersborg och förfesta, sedan va där Streaplers på Båberg.
  • Söndag; Åkt hem, vart i stallet, hängt tvätt och nu ska jag läsa bok och dricka the.

Som alla förstår så har där inte vart nått annorlunda under veckan som gått, det har vart det vanliga liksom. Inget nytt. Streaplers igår va helt great, riktigt trevligt va det, till människor började försvinna. Inet skoj det, i alla fall, jag fkick skjuts av en från industri till Vargön. Ockuperade mormors lägenhet jag.

Nu ska jag ta mej i kragen och få läst nån av böckerna, jag har nämligen två(!) Great liksom. Så jädra onödigt.

Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar