onsdag, november 4

Tiden bara rullar iväg!

Vart tar all tid vägen? Dagarna bara rullar iväg och timmarna, dom bara trillar igenom mina fingrar. Helt sjukt! Jag sitter i skolan, det är redan onsdag, jag skulle haft Nationella tal idag, men jag fick skjuta upp det till på fredag för snälla A, på grund av förra veckans tragedi. Thanks alot!


Idag gäller bara en lektion till, sen drar jag hem. Finns inte en enda anledning att vara kvar på detta stälelt. Är så trött på skolan att det finns itne, ord kan inte ens beskriva. Jag drar hem och spenderar tid med min älskade Smokie istället. Hon den vackra som gör min dag, varje dag!
Ska försöka rida och sen måste jag fortsätta skriva lite på talet om systerkärlek. Det är också glöggkväll ikväll med kära vänner. Vill verkligen åka dit, men får se vad tiden räcker till. Anyway, det blir som det blir.
Sorry för lite lack of blogging senaste dagarna, men tid och inspration saknas!
Kiss and love!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar