lördag, november 7

Dagens i-lands problem!

Seriöst, mitt skolkort! Guuuuud! Jag ser verkligen ut att vara smällfet!:O Guuud, usch vad hemskt! Jag har världens hamster kinder och hela mitt ansikte ser svullet ut. Usch och fy, det är nog fanimej det sämsta kortet ever. Bläääh! Verkligen dagens i-landsproblem alltså.

Nog snackat om att jag har feta hamsterkinder, vilket också kommer finnas kort på i all evighet, eftersom skolan så vitt jag vet arkiverar alla skolkataloger. Anyway, jag har vart och ridit på Smokie, hon gick helt oekj. Verkar verkligen som hon måste bråka emd mej i en halvitmme innan hon akn tänka sej att gå bra, envetna häst! Jag älskar hennes trots allt ändå över allt annat. (L) Har mockat stallet så det är klart, nu är där bara massa saker kvar att göra. Åker juh iväg i morron. Spenderar hela veckan i Karlsborg, ny vecka med intensiv kurs för körkortet. Hell yeah! ;D
Dagens "must-do";
  • Kolla tider för bussar och tåg i morron
  • Börja packa
  • Rycka all min tvätt
  • Städa upp lite på rummet
  • Duscha
  • Släppa ut Smokie som står i stallet med back on tack
  • Fixa mej för jobb
  • ÄTA!
  • Jobba

Jag får också höra att jag måste vara snäll mot min syster.... Hmm komemr från rätt käft det! ;)

Kiss and Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar