torsdag, november 12

I'm back at home!

Jag hoppas inte ni saknat mej för mycket bitches, you know what I haven't missed you at all! Det enda jag saknat hemifrån är att få rida och vara med Smokie, (L) That's it! Jag har haft en super vecka i Karlsborg, så jädra mycket skratt och flum! Guuuud alltså! Frågan är inte om denna veckan klassa ut den veckan jag spenderade där tidigre i höstas? Tål att tänkas på verkligen.

Jag är i alla fall hemma nu, kroppen och huvudet är helt tomt. Jag har noll energi, ska sova inom en väldigt snar framtid. Anyway, har försökt komma "ikapp" allt här, bloggar, facebook(som är väldigt begränsat på mobilen), bdb, och allt annat. Skippar faktiskt skolan i morgon, sry, min älskade sk. "östermalm-klass", ni får stå ut utan mej i morgon också.

Jag måste också berätta att som ni kanske märkt står inte Magiskaminnen, längst ner på min blogg lista längre, Leonora, min älskade Leo, har börjat blogga igen, tycker verkligen att ni ska kika in hos hennne när ni ändå är i farten, länken hittar ni till höger.

Puss och god Natt babes!

2 kommentarer: