torsdag, november 26

"Helvete vad högt det är!"

Jaah för fy fan vad höga hindren var. Helt sinnes sjukt, Nattis den galna ungen - aka min syster - är inte klok nånstans. Hon smällde upp inte så mså hinder som jag och Silver skulle kränga oss över. Silver visste juh vad det handlade om så han bara hoppade. Jag som totalt grön på hopphinder, fick liksom bara styra, bestämma farten och hänga med. :)

Det är som så här kära bloggisar att jag har inte hoppat över ett hinder dom senaste åtta åren typ. Jag har inte hoppat sen Darlen var frisk och kry. Innan det att hon började bli dålig i benen. Så Det va ett bra tagsen jag hoppade över ett hinder. Det enda jag hoppat är diken i skogen liksom, inget högt. Där är det bara långt.

Jag har i alla fall hoppat, rätt högt. Typ över en meter. Men jag och Silver löste detta. Vi rev faktiskt bara två gånger. En gång på uppvärmning och sen en gång när vi kom in i h-vetes fel. Annars va han en riktit gentleman och löste allt galant.

Men nu ska jag nana kudden, är helt slut. Undra vem som blev tröttast, jag eller Silver? Anyway, lååååång dag i skolan i morron så bäst att sova en stund här.

TTYL (L)

1 kommentar: