söndag, november 22

"Det märks inte på dej"

Att jag är en svidig bitch, det vet många. Men att det inte märks det är en annan sak. Till exempel när jag jobbar, det märks inte hur mycket jag egentligen inte vill veta av folk. Ronjas härliga kommentar att det inte märks hur lite jag egentligen vill vara trevlig. Allt handlar om en proffessionell sida. Även om jag inte orkar med folk så har man ett smile och är entusiastisk.

Anyway, jag har parkerat mej i sängen mitt internet är cp och kopplar ner sej hela tiden. Gaaaah! Dåligt start på veckan måste också innebära ett pissigt slut, eller hur?!? Skolan i morgon i allafall och ärenden. Sen yoga på kvällen.

Nu finns där inget att berätta mer än att Smokies svullnad inte har gått ner utan snarare går uppåt. funderingarna går åt muskel problem? Ingen aning än.


Niiight sweeties! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar