söndag, november 8

Snart drar jag!

Allt skitsnack, intriger, idioti, ALLT! Jag lämnar det här hemma i Brålanda/Vänersborg och drar öster ut. Ska bli så skönt att slippa det. KARLSBORG!

Sitter och äter frukost nu, eller aah, jag dricker kaffe. :) Ska snart åka och jobba och sen tar ja bussen direkt från Brålanda, ska bli så skönt att komma ifrån vardagen en stund, men gud jag kommer sakna Smokie. <3 Den lilla rultan min, men vi ses juh på fredag igen tack och lov.

Jobb igår gick bra, mycket folk though. Anyway, tittade på Western Riding från World Show när jag kom hem, hur jag nu ska klara mej utan WS ända tills jag är hemma igen är dock en bra fråga! :O

Hade bra här hemma biatches! Don't you die without me now, (F) I'll be back you know.

Kissss and Love! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar