torsdag, november 26

Snart hemfärd!

Äntligen är denna skoldagen över, allt jag gör nu är att vänta på bussen. Mindre skoj, men ändå. Har vart en helt okej dag ändå. Va på rättegång förut för rättskunskapen, helt okej(Y) Sedan har det vart gäst föreläsare, jag lyssna på en journalist och en advokat. Verkar skoj både och.

Jag är hysterisk på västtrafik dessutom, deras tankar bakom borttagandet av bussar är sinnesjukt, dom lär seriöst lägga ner dessa olater. Bara ta bort bussar hit och dit. Stor tumme NER!

Idagska jag också hoppträna, på Silver, Nattis ska va min coach (Y) Hur ska detta gå ? :O Heeeeelp meeee! Nej, jag ska tuffa till mej och ta tjuren i hornen. Jag ska klara vadet så ska R.S. rida i Westernsadel. guuud, jag kan inte vänta! ;)

Kiss and Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar