torsdag, november 5

Svinkallt Nuntorp!

Helt fucking awesome! Det SNÖAR! Great liksom, guuuuud vad jag blir trött på detta alltså! Snö mitt i allt ihopa, inte nog med att det är kallt ute, nej utan lite mer salt i såren så kommer snö också. Bläääh på det svenska klimatet USCH! Stor tumme ner på detta.

Anyway, är hemma nu, Smokie gick helt okej. Lyckas inte få nån kontunitet i ridningen... Stör mej nått såpass, men snart egen ridbana. ÄNTLIGEN!

Jag ska imon väldigt kort sluta ögonen och sova. Klockan är alldeles för mycket för en liten flicka som jag.

Gooood Niiiiiight! <3

2 kommentarer:

  1. HEJ LINSY! varför har du tagit bort bilden från headern? puss

    SvaraRadera
  2. Linsy? Detta känns onekligen som Erik Hansson kanske? Huh?
    För att svara på din fråga så tog jag bort den för jag hoppas det ska sporra mej att få tummen ur och göra mej en header. En ordentlig header... :P Hahaha.
    Puuuusssss!

    SvaraRadera